سلطانی در گفت‌وگو با میزان: پرسپولیس امسال در سطح اروپا فوتبال بازی می‌کند/ علیفر فقط می‌خواهد خودش

خواهد خودش را مطرح کند.

 

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رابطه با شکست پرسپولیس برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌های بزرگ دنیا هم در طول فصل شکست را تجربه می‌کنند، پرسپولیس مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت و پیکان فوتبال خوبی بازی کرد وگرنه پرسپولیس بد نبود.
 
وی افزود: در هر زمان همه تیم‌هایی که می‌آیند و جلوی استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند انگیزه‌های زیادی دارند و این مسابقه برایشان با سایر بازی‌ها متفاوت است. با این حال پرسپولیس مقابل پیکان توپ‌هایش به گل تبدیل نشد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خورد وگرنه عملکرد خوبی داشت.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از گزارشگر دیدار این تیم برابر پیکان تصریح کرد: در جامعه ورزش همه زحمت می‌کشند و همه تیم‌ها دوست دارند که در فوتبال پیشرفت کنند واقعاً قشنگ نیست که میکروفن دست هرکس باشد و آنها نباید دست هرکسی میکروفن بدهند واقعاً برای این کار و چنین گزارشی متأسفم.
 
سلطانی اضافه کرد: پرسپولیس امسال با برانکو شرایط خوبی دارد و پس از قهرمانی در لیگ ایران مدعی اصلی قهرمانی در آسیا است در چنین شرایطی جای انتقاد باقی نمی‌ماند، اما علیفر گزارشگر بازی می‌آید و صحبت‌هایی مطرح می‌کند. ایشان با مطرح کردن چنین انتقاداتی و نظر دادن در مورد برانکو و سبک بازی پرسپولیس می‌خواهد خودش را مطرح کند وگرنه شما از ۲۰۰ کارشناس و اصحاب رسانه و اهل فن در مورد پرسپولیس سؤال کنی هیچ یک چنین انتقاداتی را مطرح نمی‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه علیفر اعلام کرده استقلالی است و می‌خواهد روی نیمکت این تیم بنشیند خاطرنشان کرد: استقلال از تیم‌های خوب ایران است و همراه پرسپولیس در سطح جامعه تأثیرگذار است. من برای علیرضا منصوریان هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استقلال هم هرچه زودتر از این شرایط بحرانی خارج شود اما واقعاً برخی‌ها با طرح چنین مسائلی می‌خواهند خودشان را مطرح کنند و باید جلوی حضور این افراد گرفته شود.
 
سلطانی در پایان با اشاره به عملکرد بیرانوند در پرسپولیس تصریح کرد: این دروازه‌بان واقعاً عملکرد خوبی داشته و رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. او دروازه‌بان خوب و با استعدادی است و در بازی با پیکان هم بازیکن پیکان واقعاً بی‌نقص ضربه ایستگاهی را وارد دروازه کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیپرسپولیسبهروز سلطانیعلیفرقهرمانی

تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 14:34 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.